Inžinerija 2030. Mūsų ateitis
neįsivaizduojama be sumanios ekonomikos – lanksčios ir gebančios konkuruoti
pasaulyje, grindžiamos žiniomis, inovacijomis, verslumu ir socialiniu
atsakingumu bei „žaliuoju augimu“ ir kuriančios aukštą pridėtinę vertę – būtent
taip mūsų ateitį nusako Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“. Sukurti
tokią ateitį yra realus uždavinys, jei mes išugdysime profesionalią ir
motyvuotą kūrėjų (tyrėjų, inžinierių, konstruktorių, ekonomistų, vadybininkų ir
t. t.) komandą, gebančią per likusį gerą dešimtmetį bent du kartus
padidinti vidutinį darbo našumą – vieno darbuotojo per laiko vienetą sukuriamą
pridėtinę vertę. Savo ruožtu tam privalome sustiprinti integruotą verslumo,
kūrybingumo ir inžinerinių kompetencijų sisteminį ugdymą, kuris turi prasidėti
ne aukštosios mokyklos suole, bet kur kas anksčiau, ir aprėpti galimai visas Lietuvos
mokyklas – tik taip galima sukurti kritinę masę šiuolaikinių specialistų,
reikalingų užtikrinti spartų Lietuvoje kuriamos pridėtinės vertės augimą ir
kartu mūsų socialinę ir ekonominę pažangą, o patiems sau susikūrusių geras
profesinės karjeros perspektyvas.
Kviečiame susipažinti su „Ateities inžinerija“ moduliais.
2017–2018 m. m. bus išbandyti 7 nuotolinio ugdymo moduliai (ugdymo programos), apimantys 6–8 val. trukmės vaizdo kursus, reikalingus IT išteklius ir nuotolines konsultacijas:
a) "Android“ mobiliųjų įrenginių programavimas“;
b) „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“;
c) „Darni gyvenamoji aplinka“;
d) „Išmanioji statyba“;
e) „Naujo pramonės gaminio kūrimas“;
f) „Robotika ir biomechanika praktiškai“;
g) „Sėkmingas investavimas ir verslo kūrimas“.
Linkime kūrybinės sėkmės!
„Ateities inžinerijos“
komanda